вівторок, 22 листопада 2016 р.

Національно-патріотичне виховання як провідний напрямок виховної роботи в школі

     19 жовтня 2016 року на базі КЗ «Боківська ЗШ І-ІІІ ст. Долинської районної ради» відбувся районний постійно діючий семінар заступників директорів шкіл з виховної роботи та педагогів-організаторів з проблемного питання «Національно-патріотичне виховання як провідний напрямок виховної роботи в школі».

    Семінар пройшов у формі методичної естафети. 

  Учасники семінару познайомилися з досвідом роботи КЗ «Боківська ЗШ І-ІІІ ст. Долинської районної ради» з національно-патріотичного виховання.Роботу семінару розпочала Гриценко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «Боківська ЗШ І-ІІІ ст. Долинської районної ради», з презентації творчого проекту «Алфавіт мого села» та звіту-мандрівки «Сюжетні замальовки рідного краю». Наталя Володимирівна провела екскурсію до «Явленої криниці».

   Комишан Ю.В., педагог-організатор КЗ «Боківська ЗШ І-ІІІ ст. Долинської районної ради» «підхопила» методичну естафету, та презентувала присутнім слайд-фільм про те, як здійснюється національно-патріотичне виховання в школі.

   З популярними формами національно-патріотичного виховання ознайомила учасників семінару Фощій Т.П., методист з позакласної та позашкільної виховної роботи методичного кабінету відділу освіти райдержадміністрації.

  Заступник директора з виховної роботи Гриценко С.О. КЗ «Боківська ЗШ І-ІІІ ст.» розповіла про символи України очима сучасного учня та провела тренінг «Україна – єдина».

   Гриценко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «Боківська ЗШ І-ІІІ ст. Долинської районної ради», колишній керівник краєзнавчого гуртка «Спадщина» ЦДЮТ познайомила з досвідом роботи музейної кімнати та розповіла про національно-патріотичне виховання учнівської молоді через музейну педагогіку.

   Підсумком семінару була вправа «Коло зворотного зв’язку», в ході якої учасники семінару поділилися думками та враженнями про почуте і побачене та висловили слова вдячності. 







Немає коментарів:

Дописати коментар